Lelucah,Lelablue,LelaManja,lalalala

Welcome To My Porno Site's

Rabu, 20 Januari 2010

Cibai Betol lah!

Memang betollah kate orang hidup ni umpama roda.. kadang2 kite kat bawah kadang2 kite kat atas.. tapi gua bukan macam roda! sebab ape? sebab asyik gue je yg kat bawah.. babi betol! Asyik2 gua jugak yang terkena.. pukimak lu lah!

Time lu susah lu cari gua, time lu sorng2 lu kol gua, sms gua.. ble lu da jumpe batang lain lu lupe gua? lu da senang lu lupekan gua? mmg macam puki!

Sumpah lepas ni gua xkan senang2 lagi bukak balik pintu hati gua ni lagi.. tuk lu? tuk betina lain? STOP! gua dah malas lah cibai..

To all Betina outthere.. tunggu gua revenge (pundek gua salah tdi) balik kat lu org! gua nak sume pompuan jahat kat luar sane rase ape yg gua rase.. gua kasi main2 same lu org yg suke main2.. haram jadah!

9 ulasan:

  1. erk!!

    owh..

    weh..reveal ke, revenge..??

    pasal pompuan sorg, yg lain name pompuan pon kne gak..adess..

    BalasPadam
  2. emosional smacam entri ni.

    rilek, bawak bertendang.. siapa makan cili rasa pedasnya nanti.

    BalasPadam
  3. reveal ke revenge?
    pehal ni beb????
    lu bukan nak story ngan gua.
    lu pon same dah jumpe pompuan lain tros lupe kat gua..beb...gua baca entry ni tersentap pulak.
    adakah gua termasuk dalam golongan betina itu?

    beb,gua terigt kat lu..
    lu story lah kat gua.
    ke sebab gua tak boleh tlg pape lu tak nak story?dah lah..tutup kan je hati lu tu utk betina..nnt 1 day adelah perempuan baik untuk lu datang bukak...

    dah ah.gua ckp byk pon tak gune.
    sbb gua tacing dapat member mcm ni.
    time gua susah lu sebok2 nak tolong.
    time gua sedeh lu sebok2 nak calm kan gua.
    tp sampai part lu?
    nape bukan gua plak yang dgr story lu.
    kecik ati lah.
    gua nak pegi dasar laut.
    jage diri...
    maaf kalau bahasa gua kasar.
    tapi gua tak mencarut da.

    BalasPadam
  4. panjang plak jawapan silipar.

    BalasPadam
  5. to frodo : gua x leh rilex leh bro.. asyik gua je terkena.. gua baik salah.. gua jahat lagi lah salah..

    to nini : gua salah td.. gua bukak kamus zaman hang tuah tu pasal kuar perkataan reveal.. hahaha.. gu x cakap sume pompuna lah.. gu kasiwarning pada yg jahat2 je.. hahaha

    to org lidi : meh kite bertendang same2 bro.. hahah

    to selipar: bukan gua xnak kasi story sama lu.. gua bz r.. lagipun gua skunk on9 malam2 pkai netbook.. so xde ym.. nnt lappy gua da ok gua roger lu..

    gua tataw nak story ape.. sebab gua taw gua ego.. hahaha.. pasni mmg gua xkn layan lagi mane2 pompuan.. lepak sudah..

    to org lidi : lu lagi?

    BalasPadam
  6. wakakak...entri yg sungguh kejam dan penuh dgn bau2 ngeri....

    aku sokong...ko bg rogol jee awek jahat tuh....klu bole ajak aku skali beng...!!!

    BalasPadam
  7. hello, bengg ko idoop lagi kew?

    BalasPadam